SAS som har vært SÅ imot Norwegians utflagging av fly og personell gjør nå det samme med eget selskap!!
|
|||
|
|||
Vel, jeg skjønner SAS veldig godt. Hvorfor skal Norwegian ha en fordel de selv ikke har? Hvis du skal drive butikk og konkurrenten din kjøper inn de samme varene du selger for en langt lavere pris, vil du kjøpe fra samme leverandør og tilegne deg de samme prisene? Det at SAS har kritisert Norwegian for dette, stemmer og jeg tipper de i det lengste har forsøkt å unngå dette, men siden konkurrenten har fortsatt i samme spor, så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at man også ønsker de samme betingelser.
|
|||
|
|||
samme betingelser?
Hvem står bak SAS, kontra Norwegian? igjen, hva er samme betingelser? |
|||
|
|||
Hva har eierskapet å gjøre her? SAS er børsnotert som Norwegian, staten eier en liten bolk ja, men det gjør de i andre konkurranseutsatte selskaper også. Du og jeg kan eie aksjer i begge. Så jeg skjønner ikke poenget ditt her
|
|||
|
|||
Hvis ikke du skjønner begrepet betingelser når vi kommer til kostnader i Skandinavia vs feks Irland og andre land så er jeg usikker på om dette er et tema du har lest deg særlig opp på. Med all respekt.
|
|||
|
|||
https://no.wikipedia.org/wiki/Betingelse
|
|||
|
|||
Skulle bare mangle, de har ikke noen valg om de skal overleve, de er nødt å konkurrere på samme vilkår som de andre selskapene..
|
|||
|
|||
Eneste valget SAS har dette, enten spikere igjen døra, eller flagge ut. Men nå må de slutte å surrve / suttre på Norwegian. De bør heller vere glad for at Norwegian har fått opp øynene på dem.
|
|||
|
|||
är inte konstigt alls när man inte har samma spelregler.
|
|||
|
|||
Godag mann økseskaft
|
|||
|
|||
SAS er som AP , komme med FRP løsninger 10 til 15 år etter.. når drivstoff prisene går opp igjen, skal man se det blir store underskudd..
|
(annonser2)